En lååång natt..!

Förlåt för den dåliga uppdateringen...

Jag har varit hos Maritha, och har inte kunnat blogga därifrån, att mobilblogga funkar inte från min dåliga mobil =(
Men iallafall så har vi gjort allt möjligt, varit med Felix, eller ja.. vi skulle vara med honom igår, men vi väntade i 2timmar på honom och då var det så att hans mobil hade dött och han skulle vara på någon kusin träff och fick inte gå därifrån så tidigt som han trodde, men vi va med honom idag iallafall =) En kort stund..
Men kanske ska åka in till honom på tisdag..
Men iallafall, nu ska jag berätta några riktigt läskiga saker!!
Jag sov hos Maritha inatt och det var inte kul kan jag bara säga.
Det börja med att Maritha berättade lite saker om sin granne, vilket jag inte kan ta upp här i bloggen.
Men då blev vi båda livrädda över att han stog och kolla in genom fönstret där vi satt!
När vi kollade på honom så sprang han därifrån =O
Det upprepades flera gånger..
Men tillslut släppte vi ut Marithas hund, Molly.. som började skälla på honom direkt.
Sen blev det tyst och jag och Maritha börja ropa på molly som skällde till och morrade en gång och så hörde vi Marithas granne skrika: Aaaj!

Då bet antagligen Molly honom, och han kan ha smällt till henne, för när hon kom in så skakade hon som bara den. Och ville gömma sig under sängen. Hon litade inte på någon, hon var rädd för alla i huset och bara sprang och gömde sig.
Sen var vi på Marithas rum sent på kvällen och vi hörde massa läskiga ljud :S
Typ.. hennes blomma börja röra på sig utan att någon nudda den, en burk som stog upp trillade och rullade fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Och aa.. mycket mer hände. Men ska inte tråka ut er mer nu x)
Puss på er sötnosar! (L)

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, okej. =)

Tack för ditt svar.

2009-08-02 @ 17:12:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0