Jaha..?

Asså, jag kan bara inte hålla tyst om det längre, haha x)
Har ändå inte så mycket läsare, så det spelar inte så stor roll =)
Iallafall så tänkte jag berätta lite om Felix, killen som jag brukar vara med.

* Jag träffade honom faktiskt på bilddagboken.se

* Han skrev massa gulliga mail till mig =)

* Vi började chatta på msn, och sen efter att vi chattat ett tag så träffades vi, men jag var först tvungen att ta reda på lite mer om vem han var och så, så att han inte va värsta peddot eller något :S

* Vi träffades och badade i Lommarn, hade väldigt trevligt ;) Tyckte han var söt & väldigt snäll och rolig så ville träffa honom igen =)

*  Vi träffades nästa dag.. =D<3

*  Och så träffades vi igen, men hann bara vara med honom i typ en kvart, tyvärr.


Men avslöjar jag inte här i bloggen ;) Haha

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej,tack för din röst!= )



Några planer för dagen då? =)

2009-08-04 @ 02:55:19
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0