omg! *STRESS*

Hejhej alla söta därute!

Jag är jätteledsen för den här dåliga uppdateringen (nejmen gud, börjar typ alla mina inlägg så nu..?)
Men så äre.. jag har helt enkelt inte tid just nu.
Usch så stressigt det är! Men just dom här dagarna är det extra stessigt nu när vi ska till Grinda.

Vi stannar där tills på fredag, och hela fredagen kommer jag nog att sova eftersom att vi kommer va uppe hela nätterna på Grinda.
 
Därför blir det tyvärr inget bloggande tills på lördagen skulle jag tro.

Men shit, jag har inte ens packat klart än, herregud!
Haha, muppig bild.. men ändå x)

Puss & God natt, ha det bäst! ♥


Love
Sandra

Kommentarer
Postat av: e

sv; "SMS"

2009-08-28 @ 14:43:49
URL: http://emyzzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0