Rolig kväll!

Hej babes!

Idag har jag varit med Maritha och Liv, kul var det =)
Sen var jag tvungen att cykla hem, för dom skulle ha gäster.
Och precis när jag skulle blogga så skriker mamma att det kommer några hit.
Jag sprang till dörren och såg Maritha, Liv, Simon & Tobias som ville att jag skulle följa med dom ut.
Och det gjorde jag, vi drog till hästarna och hälsa på dom, och badade i sjön =) Skitvarmt i vattnet!
Men Liv & Simon badade inte för dom är badkrukor, haha!
Men iallafall så var det jättekul för efter att vi hade badat så skulle Simon rida på Normandie utan sadel xD
Men det gick inte så bra för han, så han fick hoppa av sen..
Sen red jag, då gick det lite bättre ;) Haha
Och nu kom jag typ precis in, men ska duscha nu!

Puss sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fotbollscup =)

2009-08-08 @ 00:16:13
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0