Blondin så fin? Brunett så hett?

Ja, hur är det nu då?
Blondin så fin eller brunett så hett?

Det beror nog på vem.

Vad tycker ni om Britney ?
Blondin/Brunett?
Själv tycker jag att hon passar i båda, men klart att Brittan ska va blondie! :D


Oj, liten bild..
Men iallafall, blondie/brunett?
Jag tycker helt klart brunett!

Blondin/Brunett?
Jag tycker blondin, inget snack om saken!


Misha Barton borde ha ljusbrunt hår hela tiden, så som hon har nu =)
Det passar hon bäst i.
Vad tycker ni blondin/Brunett?


Blondin/mörkbrunett?
Okej, det är typ svart..


Blondin så fin eller brunett så hett?

Kommentarer
Postat av: e

sv; okey,,det hade jag ingen aning om! jag har bara sagt om hon går in på min blogg, så kan hon skriva en kommentar,,,men hade ingen anning om att hon har gått in nyligen,,,:O

2009-07-27 @ 20:23:56
URL: http://eemmllaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0