Chockad!!

Hej sötnosar! ♥

Haha, kunde inte låta bli att blogga x) Men jag kanske inte kommer blogga varje dag ändå, but I know.. you want it!
Men iallafall, så skulle jag kolla lite på min blogg och godkänna komentarerna och så.. så ser jag en komentar som jag inte fattar! :P
Så korkad, trodde den personen skämta först ;P Men.. tydligen inte.
Jag märker ju själv att den personen ljuger, så jag tar inte åt mig iallafall =)
Det känns bara lite omoget.. men jaja. Struntsamma!

Imorgon ska jag nog in till Norrtälje och vara med Maritha, bästavän<3
Och så kmr vi nog va med en kille *hemlig*. Haha ;)
Har träffat honom två gånger förut, när jag och Maritha har badat.
Men mer säger jag inte.

xoxo
//Sandra

Igga att det e fjortisbild

Kommentarer
Postat av: e

jag ljugar nt, men aja. om du säger att det nt e du, så e det väl nt det

2009-07-23 @ 15:45:47
URL: http://emyzzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0