Midsommar imorgon..

Hej allehoppa!

Nu när jag har varit sjuk, så har jag inte hittat på något speciellt, vilket är tråkigt.. det är ju sommarlov!
Och imorgon är det midsommar.. gud, va fort tiden går!
Jag är snart helt frisk, men inte än.. får se hur jag mår imorgon, jag vill verkligen göra någonting nu. Allt är så tråkigt när man är hemma själv och ligger sjuk.
Men eftersom att jag har varit sjuk så har vi inte planerat något till imorgon, ganska tråkigt faktiskt.
Min mamma säger bara: Men det kommer regna imorgon..
Och?!
Ska man ligga hemma och ha tråkigt för det, det finns paraplyn, herregud!
Ska se om jag kan åka med någon kompis, för jag vill inte ligga hemma bara, nä usch! Va tråkigt!
Men iallafall.. vad ska man ha på sig ?
Klänning eller kjol kan ju bli kallt, ska man ha något casual då eller ? Aja, får se.


Vad kommer ni ha på er?   Puss ♥


Kommentarer
Postat av: EMINA & MARIA

man kan ju alltid ha klänning/kjol med tights :)

sv: ja eller hur! :D aha okej ;P

hoppad du haft en bra dag? :D

2009-06-18 @ 22:24:31
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0